loading...
پژوهش سرای اول 2
سامسونگ برای سیستم عامل تیزن که متعلق به شرکت بزرگ اینتل است برنامه‌های زیادی دارد و قصد سرمایه گذاری بزرگی را بر روی این سیستم عامل دارد. اما به نظر می‌آید که سامسونگ در این راه تنها نیست و کمپانی‌های بزرگ دیگری نیز به این نقشه اضافه خواهند شد.

 

به گزارش جی اس ام سامسونگ می‌خواهد با سیستم عامل‌های رقیب همکاری نزدیکی در مورد تیزن داشته باشد، این خبر از طرف معاون ارشد سامسونگ منتشر شده و گفته که سامسونگ می‌خواهد با موزیلا یک همکاری تیمی را شروع کند و سیستم عامل‌های تیزن و فایرفاکس را به یکدیگر نزدیک کند که این امر ناشی از پشتیبانی برای گسترش HTML5 بر روی هر دو سیستم عامل است.

 

 

فایرفاکس برای سامسونگ رقیبی کوچک است به خصوص که این سیستم عامل گوشی‌های ارزان قیمت را هدف گرفته است، اما همکاری با فایرفاکس برای گسترش سیستم عامل تیزن در گوشی‌های ارزان قیمت علاوه بر گوشی‌های هوشمند گران قیمت هم می‌تواند برای سامسونگ جذاب باشد.

 

سامسونگ معتقد است که پیوستن این دو سیستم عامل به یکدیگر می‌تواند این دو را به جایی برساند که رقیبانی سرخت برای دو سیستم عامل اندروید و iOS تبدیل کند، نظر شما چیست، آیا سامسونگ با همکاری کردن با موزیلا می‌تواند خود را به رقیبی برای گوگل و اپل در زمینه سیستم عامل موبایلی تبدیل کند؟

presentation1.jpg

طبق پیش بینی های صورت گرفته، هزینه تبلیغاتی سامسونگ در پایان سال ۲۰۱۳ به رقم خیره کننده ۱۴ میلیارد دلار خواهد رسید که بیش از تولید ناخالص داخلی کشور ایسلند است.

این رقم از نظر درصد تبلیغات به درآمد، بالاتر از تمام ۲۰ شرکت بزرگ دنیا (در تمام فهرست ها) است. برای مثال اپل تنها ۰.۶ درصد (۱ میلیارد دلار) از درآمدش را صرف تبلیغات می کند، حال آنکه این رقم برای سامسونگ ۵.۴ درصد است.

جی.کی. شین مرد اول سامسونگ موبایل می گوید این خرج های گزاف به سامسونگ کمک کرده تا تبدیل به برندی نام آشنا برای مشتریان بازار بزرگ تلفن هوشمند شود.

تبلیغات سامسونگ از آگهی های تلویزیونی و چاپی گرفته تا بنرهای بزرگ شهری و تبلیغات کنار زمین های ورزشی را در بر می گیرد. سامسونگ حتی در رویدادهای هنری از خانه اوپرای سیدنی گرفته تا تالار موسیقی رادیو سیتی در نیویورک نیز حضور دارد.

این رقم ۱۴ میلیارد دلاری وقتی عجیب تر جلوه می کند که بدانیم گوگل برای خرید موتورولا فقط ۱۳ میلیارد دلار از کیسه خرج کرد! حال آنکه امروزه سامسونگ در بازار سرمایه ۲۲۷ میلیارد دلار ارزش گذاری شده و چنین رقمی خرج ۱۲ ماه تبلیغاتش می شود.

تحلیلگران می گویند برند گلکسی در حال حاضر کاملا جا افتاده و قوی تر از هر شرکت دیگری در بازار اندروید، و حتی قوی تر از برند اندروید است. تنها رقیبی که در این زمینه بالاتر قرار می گیرد اپل است. سامسونگ در این مدت توانسته خود را به عنوان برندی قابل اعتماد جا بیندازد و نه برندی متمایز با کیفیت ساخت و متریال اعلا برای محصولاتش. بنابراین زمانی بهتر عمل می کند که در رقابت مستقیم با اپل نباشد، چیزی که البته از آن ابایی هم ندارد.

یک تحلیلگر کره ای اشاره می کند:

    «وقتی برند شما هنوز هویت واضحی پیدا نکرده، که در مورد سامسونگ صدق می کند، هزینه کردن در راه تبلیغات احتمالا بهترین استراتژی است. ولی ادامه دادن آن در بلندمدت نمی تواند چندان مفید باشد. هیچ شرکتی در میدان تبلیغات رقیب سامسونگ نمی شود، ولی درباره مثمر ثمر بودن این حجم زیاد از تبلیغ در چنین سطحی، برای بلندمدت، شک دارم.»

سامسونگ آنقدر در تبلیغات پیش رفته که  اسپانسری اش در یکی از شوهای موسیقی داد علاقه مندان به آن را در آورده. آنها حضور یک برند در چنین رویدادی را باعث کاهش وجهه هنری آن دانسته اند و این البته می تواند از اشتباهاتی باشد که سامسونگ از آنها درس خواهد گرفت.

اما سامسونگ حداقل تا چند سال آینده این روند را ادامه خواهد داد زیرا می خواهد آن تصویری را که به عنوان یک برند دنباله رو از آن شکل گرفته بود، با تصویر شرکتی نوآور و پیشرو جایگزین کند و تبلیغات وسیع برای پاک کردن دیوار نوشته های قدیمی، بهترین راه هستند.

 بنا بر تخمین های موسسه IDC، در سال ۲۰۱۳ بیش از یک میلیارد اسمارت فون در دنیا فروخته شده است. این عدد رشد ۴۰ درصدی دنیای تلفن های هوشمند را نسبت به سال ۲۰۱۲ نشان می دهد.


بنا بر این گزارش، آمار نشان می دهد وضعیت اسمارت فون در بازارهای کشورهای پیشرفته، تقریبا نزدیک به اشباع است. این گونه به نظر می رسد که رشد آینده این بازار در زمینه تقاضای فراوان کاربران برای ابزارهای ارزان قیمت در بازارهای رو به رشد همچون آسیا، اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا باشد.

IDC همچنین کاهش دنباله دار میانگین قیمت فروش اسمارت فون ها را نیروی اصلی جلو برنده این بخش در زمان حال می داند. گفته می شود میانگین قیمت فروش اسمارت فون در سال ۲۰۱۳ تقریبا ۳۳۷ دلار بوده است. رقمی که نسبت به ۳۸۷ دلار سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است. و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۷ میانگین قیمت فروش تلفن های هوشمند به ۲۶۵ دلار برسد.

و در کنار این، گفته می شود که آمار فروش اسمارت فون تا سال ۲۰۱۷، بالغ بر ۱.۷ میلیارد دستگاه خواهد بود. و البته رشد سالیانه طی ۴ سال آینده به ۱۸.۴ درصد خواهد رسید.

 

کتایون امیر ابراهیمی بازیگر زن پیشکسوت و محبوب سینما و تلویزیون که مدتی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند این روزها در خانه و مشغول استراحت است.

او در این باره به گفت: در حال حاضر علاوه بر بیماری ام دچار سرما خوردگی هم شده‏ ام و فعلا در حال استراحتم.

وی ادامه داد: دوست ندارم دیگر بازی کنم چرا که تهیه کنندگان آثار فکر می کنند به دلیل اینکه من و امثال من سن بیشتری به نسبت دیگر بازیگرها داریم می توانند پول ما را بخورند!

او خطاب به مسئولین گفت: متاسفانه برای هنرپیشه های قدیمی و سابقه دار ارزشی قائل نیستند و کمترین پول را به آنها می دهند.آنها اصلا به این فکر نمی کنند که ما هم مانند دیگر افراد باید هزینه زندگی، دارو و دکتر خودمان را بدهیم و جالب است که فکر می کنند همه این مسائل برای خودشان است.

Description: http://namehnews.ir/file/file/69596

ناز سلطانی دختر امیرابراهیمی درباره بیماری مادرش گفت: مدتی است که مادرم دچار بیماری سرطان است و تحت نظر پزشک قرار دارد. مغز استخوانشان خون کافی تولید نمی کند و باید تحت نظر دکتر خون تزریق کنند اما متاسفانه در حال حاضر به دلیل اینکه مردم زیاد خون نمی دهند، بالطبع ایشان هم با این مشکل مواجهند.همین جا و از طریق «بانی فیلم» از مردم تقاضا دارم که به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده تا مادر من هم از این موهبت الهی بهره مند شود.

آخرین بازی امیرابراهیمی را در فیلم «ارتباط خانوادگی» به کارگردانی نادر مقدس دیدیم که چندی پیش در سینما اکران شد. او هم چنین در فیلم های ورود آقایان ممنوع،بازنده،تهران در جست و جوی زیبایی و سریال های بدون شرح و من یک مستاجرم ایفای نقش کرده است.

 

 

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، پنج‌شنبه سومین روز سفر خود به چین را در حالی در شانگهای گذراند که در همین روزها نوبخت معاون رئیس جمهور، میزان دارایی‌های بلوکه شده ایران در چین را ۲۲ میلیارد دلار اعلام کرد.

به گزارش تابناک، با مرور آمار تجارت سالانه ایران و چین و نیز اظهارات پیشین مقامات ایرانی، حجم احتمالی همه دارایی‌های بلوکه شده ایران در چین را تا ۴۷ میلیارد دلار نیز دانسته است. چین بزرگترین مشتری نفت ایران و دومین صادرکننده کالا به ایران است و بزرگترین واردکننده کالاهای غیرنفتی ایران نیز هست.


آبخضر در نشست خبری:
مراسم ۱۳ آبان امسال روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» خواهد بود

رئیس ستاد مرکزی برگزاری مراسم سیزدهم آبان گفت: مراسم ۱۳ آبان امسال روز بزرگ مرگ بر آمریکاست و با توجه به ادامه یافتن خوی ظالمانه و مستکبرانه آمریکا همچنان این شعار به عنوان اصلی‌ترین شعار مردم در ۱۳ آبان امسال خواهد بود.

خبرگزاری فارس: مراسم ۱۳ آبان امسال روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» خواهد بود

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به وبلاگ اول 2 خوش آمدید. امیدواریم که لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا ایران به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود خواهد کرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 4,692
  • سخنی با دانش آموزان
    دانش آموزان کلاس اول 2 لطفا هر چه سریع تر نام وبلاگ خود را به محمدمهدی عسگری اطلاع دهید تا در پیوند های این وبلاگ اضافه شده تا همه بتوانند به وبلاگ شما سر بزنند. باتشکر